اخبار

ادامه خدمات رسانی بیمارستان قدس پاوه در ایام تعطیلات نوروز به بیماران شهرستان پاوه

ادامه خدمات رسانی بیمارستان قدس پاوه در ایام تعطیلات نوروز به بیماران شهرستان پاوه
سرپرست شبکه بهداشت و درمان پاوه اعلام کرد بیمارستان قدس پاوه در ایام تعطیلات نوروزی مانند گذشته آماده ارائه خدمات لازم به بیماران شهرستان می باشد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه دکتر جهانبخش ولدبیگی سرپرست شبکه بهداشت و درمان پاوه  اعلام کرد که بیمارستان قدس پاوه در ایام تعطیلات نوروز با تمهیدات اندیشیده شده آماده ارایه خدمات به بیماران شهرستان می باشد.

سرپرست شبکه افزود از ابتدایی تعطیلات نوروزی تاکنون 1400 نفر برای دریافت خدمات به اورژانس بیمارستان قدس پاوه مراجعه  و 82 نفر هم در بخش های مختلف بیمارستان بستری شده اند همچنین در این مدت 14 عمل جراحی انجام و 14 مورد زایمان نیز صورت گرفته است.

وی افزود هم اکنون بخش های اورژانس، جراحی، ccu، داخلی، اطفال و اتاق عمل فعال هستند و متخصصین در رشته های مختلف شامل متخصصین زنان و زایمان، جراح عمومی، سونوگرافی، اطفال، داخلی، بیهوشی، قلب، گوش و حلق و بینی به صورت فعال آماده خدمت رسانی هستند.

بنابر گفته دکتر ولدبیگی با پیش بینی های انجام شده آمادگی کافی برای مواجه با شرایط پیش بینی نشده فراهم و از این بابت خوشبختانه دغدغه خاصی وجود ندارد.

۵ فروردین ۱۳۹۸ ۱۲:۳۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید