اخبار

با کاهش حساسیت ها از سوی مردم و عدم توجه جدی در رعایت پروتکل ها شاهد موج چهارم کرونا در استان خواهیم بود

با کاهش حساسیت ها از سوی مردم و عدم توجه جدی در رعایت پروتکل ها شاهد موج چهارم کرونا در استان خواهیم بود
 
 
💢دکتر شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه:🔻
 
🔹در حال حاضر وضعیت استان از نظر بیماری کرونا وضعیت مطلوبی است ، اما متاسفانه  حساسیت ها در مردم پایین آمده و علاوه بر آن تعداد تست های سرپایی مثبت در استان با شیب ملایم رو به افزایش است .
 
🔹با افزایش تعدادموارد مثبت سرپایی در هفته های آینده شاهد افزایش موارد بستری خواهیم بود که زنگ خطری برای آغاز پیک چهارم کرونا خواهد بود و بسیار نگران کننده است.
 
🔹از سوی دیگر کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی و کاهش استفاده از ماسک توسط مردم و در کنار آن افزایش دوره همی ها و مهمانی ها یک آلارم جدی برای شعله ور شدن بیماری است و موجب می شود در آینده موج چهارم بیماری مواجه شویم .
 
🔹همدلی و همراهی ائمه جمعه استان به ویژه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه حضرت آیت اله علما در راستای اجرای پروتکل های بهداشتی و کنترل بیماری کرونا ستودنی و بسیار ارزشمند است .
 
🔹با توجه به وفاق و همدلی که در استان و در بین دستگاه های خدمات رسان ، فرمانداران ، نیروهای سپاه و بسیج و نیروی انتظامی و سایر دستگاهها وجود دارد خوشبختانه در در راستای مدیریت بیماری کرونا در استان مشکل جدی  نداریم.
 
🔹با رعایت جدی شیوه نامه های بهداشتی از سوی مردم و اقدامات انجام شده در این خصوص امیدوارم همچنان در کنترل بیماری کرونا در استان  موفق عمل کنیم.
 
💢 مرتضوی فرماندار شهرستان سنقروکلیایی:🔻 
 
🔹با زحمات و تلاش های کادر بهداشت و درمان شهرستان سنقر و کلیایی، به ویژه زحمات ارزشمند دکتر کریمی در مرکز بهداشت و درمان شهرستان خوشبختانه بیماری کرونا در شهرستان سنقر به خوبی کنترل شد و هم اکنون این شهرستان دروضعیت خوبی قرار دارد.
 
🔹از مردم می خواهیم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و جدی گرفتن آنها با کادر بهداشت ودرمان در راستای مهار بیماری کووید همراهی و همکاری لازم را داشته باشند.
 
🔹تسریع در راه اندازی سیستم دفع و امحا زباله بیمارستانی در شهرستان ، و افزایش تجهیزات و امکانات مورد نیاز ، همچنین تعداد تخت های CCUو ICU در بیمارستان شهرستان کمک شایانی به ارتقا بهداشت و درمان شهرستان خواهد نمود. 
 
💠🔹 در پایان این مراسم که در دفتر فرمانداری شهرستان سنقروکلیایی برگزار شد،دکتر احسان مهری به عنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان سنقروکلیایی معرفی و از زحمات دکتر علی کریمی مدیر سابق شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدردانی شد.
 
✔️۱ بهمن ۹۹
 
▫️▫️▫️▫️▫️▫️
#هم_پیمان_تا_پایان_کرونا 
 
اینجا مرجع رسمی اطلاعات و آگاهی در استان کرمانشاه پیرامون بیماری کرونا است🔻
🆔@k_health
 
https://t.me/k_healthmedia/1904
۱ بهمن ۱۳۹۹ ۲۰:۳۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید