اخبار

دکتر مرادی:نقشه راه ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۰ تدوین شده است

دکتر مرادی:نقشه راه ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۰ تدوین شده است
 
 
دکتر مرادی رییس دانشگاه در ستاد دانشگاهی مدیریت کرونا گفت:نقشه راه ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۰ با همکاری معاونت ها تدوین شده است.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بر اساس مشاهدات قبل و الگوی انتقال بیماری پیش بینی می کنیم در اوج بیماری پیک چهارم تعداد بیماران بستری به ۱۸۰۰ نفر برسد که نسبت به پیک قبل حدود ۶۰۰ بیمار بستری افزایش خواهیم داشت.
 
وی اظهار داشت:سه دستگاه اکسیژن ساز از طرف وزارت نفت به دانشگاه اختصاص یافته که به دستور استاندار یک دستگاه در بیمارستان ۵۲۰ ارتش و یا نیروی انتظامی و دو دستگاه دیگر در بیمارستانهای فارابی و امام رضا(ع)  نصب می شود.
 
دکتر مرادی گفت:با اختصاص ۱۰۰ تخت رزرو باید آمادگی پذیرش روزانه ۱۰۰ بیمار بستری را داشته باشیم و بر درمان بیماران سرپایی از طریق کلینیک های سرپایی تاکید ویژه داشته باشیم و راهکارهای عملی آن بررسی شود.
 
رئیس دانشگاه بیان کرد:بر اساس رنگ بندی می بایست فقط مشاغل گروه یک در شهرهای قرمز فعالیت کنند که متاسفانه نظارت کاملی بر آن وجود ندارد و مردم نیز پروتکل های بهداشتی را به خوبی رعایت نمی کنند.
 
وی تاکید کرد:بر اساس مصوبه ستاد استانی مدیریت کرونا به هیچ وجه نباید قطع برق وجود داشته باشد و کلیه بیمارستان ها دارای برق دو سویه باشند.
 
دکتر مرادی بابیان اینکه همانند پیک های قبل نیازمند استفاده از ظرفیت بیمارستان های غیر دانشگاهی  هستیم. گفت: نحوه بستری بیماران در کلیه بیمارستان ها از طریق مرکز MCMC متوازن صورت گیرد تا از نظر خدمات پزشکی و پرستاری، اکسیژن  رسانی و ...  خللی وارد نگردد.
 
اینجا مرجع رسمی اطلاعات و آگاهی در استان کرمانشاه پیرامون بیماری کرونا است
🆔@k_health
 
۲۳ فروردین ۱۴۰۰ ۱۵:۳۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید