اخبار

بیانیه شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور در محکومیت جنایت رژیم غاصب اسرائیل در بیمارستان شفای غزه

بیانیه شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور در محکومیت جنایت رژیم غاصب اسرائیل در بیمارستان شفای غزه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور درپی تکرار جنایات  وحشیانه رژیم  غاصب صهیونیستی در بیمارستان های فلسطین با انتشار بیانیه ایی این  جنایت و کشتار دسته جمعی مردم مظلوم بخصوص  کودکان وزنان،  بی دفاع و  کادر درمان  بیمارستان شفای غزه را محکوم نمود.

بسم الله القاصم الجبارین

لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِلَّذِینَ آمَنُوا الْیَهُودَ
هر آینه دشمن‌ترین مردم نسبت به مسلمانان، یهود و مشرکان را خواهی یافت(مائده۸۲)


دست جنایتکار رژیم غاصب صهیونیستی یکبار دیگر از استین بیرون امد و جنایت دیگری مرتکب شد.
رژیم فاسد و جعلی صهیونیستی همچنان در سکوت و بی طرفی مجامع بین المللی و حقوق بشر جنایت می کند.
بعد از چند ماه نسل کشی مردم مظلوم و بی گناه غزه ،باردیگر جانیان یهود مردم بی دفاع وبیماران وکادر درمان بیمارستان شفا را مورد تعرض و هتک حرمت و سپس به خاک و خون کشیدند.
در حالی که طبق معاهدات ومواد ۱۸ و  ۱۹ کنواسیون ژنو تعرض به مراکز درمانی و بیمارستانها ممنوع می باشد اما رژیم سفاک و‌جنایتکار صهیونیستی بدون هیچ توجهی به مقررات بین المللی و در سایه حمایت شوم آمریکا ومتحدان جنایتکارش  هر نوع جنایتی در غزه مرتکب می شود مجامع بین المللی و داعیه داران حقوق بشر و حقوق زنان و کودکان در سکوتی مرگبار فقط نظاره گر وحشی گریهای این غده سرطانی در غزه هستند. بی شک جنایات اسرائیل جنایتکار در هر مکتب و وجدان بیداری محکوم و تدام این جنایات یک نسل کشی واقعی در دنیا وتاریخ سیاه این رژیم جعلی است.
دردناک تر از سکوت دروغگویان حقوق بشر  سکوت و بی طرفی کشورهای اسلامی است که گویا رهنمودهای دین مبین اسلام و پیامبر عظیم الشان اسلام را فراموش کرده اند و هیچ اقدامی در حمایت از مسلمانان مظلوم فلسطین انجام  نمیدهند.

لذا جامعه بهداشتی و درمانی شبکه کنگاور اعم از پزشکان،پرستاران ،متخصصان و کارکنان، این جنایت وحشیانه را قویا محکوم نموده و ضمن اعلام همدری با مصیبت دیدگان و بازماندگان شهدای مظلوم فلسطین وغزه ، از مجامع بین المللی وحقوق بشر درخواست ورود به این ماجرا ومتوقف کردن جنایات بی پایان رژیم کودک کش اسرائیل غاصب را دارد.
همچنین از  مسلمانان سراسر جهان ومردم  عزیز و با ایمان ایران اسلامی درخواست می کند با حفظ اتحاد در این ماه رحمت ومغفرت الهی و درشبهای بافضیلت قدر برای شفای عاجل بیماران و مجروحان جنایات غزه و نصرت و‌پیروزی نهایی مسلمانان غزه و‌تعجیل در ظهور یگانه منجی عالم بشریت و برپا کننده صلح و عدالت در سراسر گیتی  ،حضرت حجت ابن الحسن المهدی (عج)دست به دعا بردارند.
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور
۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۰۲:۱۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید